Мікроекономіка. Теорія попиту та пропозиції
Перша частина базового курсу мікроекономіки. Він дає загальне уявлення про науку та її принципи, вводить поняття попиту, пропозиції, еластичності, а також розглядає такі питання, як динаміка процесів та зіставлення ринкової рівноваги із суспільним оптимумом.
Мікроекономіка. Теорія фірми та ринків
Друга частина базового курсу мікроекономіки. У цьому курсі ви дізнаєтеся, як прогнозувати поведінку фірм, оцінювати стани, що виникають на галузевих ринках, а також зрозумієте, коли потрібне регулювання, і в якій формі воно має відбуватися.
Сучасна економічна теорія
Курс спрямований на поглиблення знань з найгостріших, найсучасніших проблем економіки та економічної теорії, а також можливість застосування сучасних теорій і методології для розв’язання соціально-економічних проблем.
B2B-лідогенерація: як це працює
Дванадцять занять, що розкривають нові можливості лідогенерації на основі специфічних джерел, спеціальних форматів комунікацій і, звісно, AI.
Основи великих продажів у B2B і B2C
У курсі зібрані основні інструменти великих продажів, які працюють на практиці. Ви дізнаєтеся про весь процес роботи з потенційними клієнтами: від пошуку до закриття і сервісу.