Базовий курс

Мікроекономіка. Теорія попиту та пропозиції

Перша частина базового курсу мікроекономіки. Він дає загальне уявлення про науку та її принципи, вводить поняття попиту, пропозиції, еластичності, а також розглядає такі питання, як динаміка процесів та зіставлення ринкової рівноваги із суспільним оптимумом.

Базовий курс

Мікроекономіка. Теорія фірми та ринків

Друга частина базового курсу мікроекономіки. У цьому курсі ви дізнаєтеся, як прогнозувати поведінку фірм, оцінювати стани, що виникають на галузевих ринках, а також зрозумієте, коли потрібне регулювання, і в якій формі воно має відбуватися.

Базовий курс

Сучасна економічна теорія

Курс спрямований на поглиблення знань з найгостріших, найсучасніших проблем економіки та економічної теорії, а також можливість застосування сучасних теорій і методології для розв’язання соціально-економічних проблем.

Базовий курс

B2B-лідогенерація: як це працює

Дванадцять занять, що розкривають нові можливості лідогенерації на основі специфічних джерел, спеціальних форматів комунікацій і, звісно, AI.

Базовий курс

Основи великих продажів у B2B і B2C

У курсі зібрані основні інструменти великих продажів, які працюють на практиці. Ви дізнаєтеся про весь процес роботи з потенційними клієнтами: від пошуку до закриття і сервісу.